Thursday, June 19, 2008

torsdag

jag sitter nu i den andra hallen med benen på byrån där pappa förvarar sina kalsonger, bara för att internetsladden inte räcker till köket. jag får så sjukt ont i ryggen av detta. och jag har sådan sjuuuk mensvärk. jag vill bara lägga mig under täcket med tända ljus och höra regnet slå mot rutorna. fast det regnar inte idag. fan

igår skulle jag och ch köpa en födelsedagspresent till rickard, men han klev på bussen i sörberge och skulle till stan och dissade sina två kompisar för att åka med mig istället. så han fick välja sin egen present och försöka se överraskad på lördag när han öppnar den. "vet du, jag har kommit fram till att jag saknat dig jättemycket" sa han, och ändå träffades vi för bara en vecka sen. fan vad tråkigt jag kommer få på västermalm. det är bara ch jag känner där, och hur ofta kommer vi stöta på varandra där. inte så ofta gissar jag.

No comments: