Saturday, July 26, 2008

no senor it's uno, dos, tres

det borde vara olagligt med värmebölja.
någon borde stå till svars.
jag har en liten kvinnomusche på överläppen om jag kisar riktigt ordentligt i badrumsspegeln ser jag ut som Ronjas pappa i Ronja Rövardotter.
det är baske mig inte vad jag tänkte mig

william åkte hem idag så jag slipper honom och han mig tills på torsdag då jag åker till skåne
kände att jag måste få mitt sociala liv tillbaka så jag träffade jennie för första gången på nästan två veckor. juho och rasmus firade min comeback genom att slänga sig i älven
sen cyklade jag en jobbig uppförsbacke med punka som slutade i ett vridet däck och en trasig cykelslang
rasmus bar cykeln resten av vägen
och jag och jennie stannade och partade i ett dike när hon skjutsade hem mig

kommer troligtvis sitta här hela natten, gillar inte att sova ensam för första gången på två veckor
vill så mycket ha en varm kropp bredvid mig bara en natt till, det är nästan så jag grinar
jaha jag är en tönt

No comments: